November 28, 2010

Layan novel~Sinergi

Hari ni cuaca sangat mendung...hujan pun turun dengan lebatnya menyirami Bumi Tanjung Malim..Kolej Kesayanganku KAB  pula sangat redup..wahhhhhhhhhh..bestnya..sesekali angin lembut menampar2 muka..adehhhhh...aku buka luas2 tingkap bilik..biarlah tempias hujan kena katil roomateku..hahahhahah...nasibla sape suh dok kat tingkap...

Ok..harini ada novel baru yang aku nak start baca..aku memang suka baca novel lau ada masa terluang..kalau takde masa pon kena curi2 gak..heheh..boleh kan curi2 masa..yang novel paling aku minat yang jiwang2 sikit la..hak3..second novel yang berbentuk dakwah..n third Novel Ramlee Awang punya..(^_...

So malam ni memandangkan masa terluang jomla join aku layan novel..lepas baca novel baru bukak buku ntok exam boleh??!

Malam ni nak baca Novel:
SINERGI- karya Hilal Asraf...mengisahkan ukhuwah 2 sahabat Rasyid n Irfan pelajar melayu di jordan.Mereka menyebarkan aura harmoni kepada masyarakat.Namaun konflik timbul apabila kehadiran Sara Nasuha.Lepas tu Disaster Five pon hadir membawa konflik kacau bilau..Jadi aku tak sabar nak tau ending citer ni..sangat best~Dapatla merasa suasana kat jordan!

pss:tak dapat pi wat medik kat mesir baca buku pon okla~nak gi meeting dulu~

2 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~