November 5, 2010

::Rumah Hijau::

Haa..skunk aku nak citer aktiviti kat umah plak..seyes mmg takda banyak keja kat umah k..tepuk2 ramai2..tapi as anak yg baek so aku buat keje ngn sepenuh hati..cewah..masuk bakul kucing ko angkat..Sejak ayah aku dah rajin bekebun ni umah aku dah bertukar mesra alam..hehehhe..sekeliling umah penuh ngn pokok2 cili,pisang n sebagainya..tahniah kepada beliau..

Yang paling best..aku tak sabar nak tunggu pokok anggur mak aku berbuah..bila la agaknya..tapi seyes..aku balik aitu..tempat anggur dah cantik..tunggu pokok membesar n mengeluarkan buah ja..baru ada feel cam dok oversea kan..(perasan ja)..berbalik kepada aktiviti kat umah..skunk ni ayah aku sbuk tanam pokok psang..kat blakng umah ada tanah terbiar..so dripada jadik tempat mnatang2 dok..bek usahakan beberapa jenis tanaman..tak gitu..

Sekarang aktiviti bercucuk tanam dah jadik aktiviti utama kat umah..pagi tadi nenek aku wat balik 200 anak ikan keli..guest what!?yup! selain bercucuk tanam ayah aku juga bela ikan keli..yeahh..menarik kan!So pasni aku kena bukak blog khas nak pasarkan produk umah aku la..korang jangan lupa order k..hehe..ok la aku nak start study..night is time for study!=)

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~