January 1, 2012

2011 dalam Kenangan~2012 Lembaran Baru~

Tahun 2011 ni BANYAK KeNAnGAN YANG SUKAR UNTUK AKU lakarkan dalam blog ni..tapi cukuplah menjadi satu kenangan yang akan trus tersimpan dalam lubuk hati..Yang pasti aku makin matang untuk menempuhi hari-hari yang berlalu...Andai dunia ini berputar dan terus berputar aku akan terus berjuang bersama putaran waktu..umur makin meningkat..amalan juga perlu ditingkatkan..bukan Dunia destinasi terakhir tapi Akhirat adalah destinasi yang abadi...Sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata perjalanan aku tahun 2011 ini..bukan mahu berbangga dengan pencapaian yang digapai..bukan jua mahu merendah diri dengan kegagalan yang ditimpa..Tapi cukup menjadi DIRI SENDIRI yang tahu asal usul...yang tahu MATLAMAT...dan tahu ERTI PENGORBANAN mak dan ayah..yang TAHU menghargai Sahabat dan orang sekeliling..

2012 MEMBUKA LEMBARAN...MOGA tahun 2012 ini akan menjadikan AKU seorang yang lebih MATANG dalam menempuh sebuah perjalanan yang destinasi akhirnya KEMBALI pada PENCIPTA.ALLAH YANG ESA..

AKU akan terus berjuang dalam putaran waktu...2012...

-
-
-

"Pada Jalan yg Berliku, Moga Allah luruskan Langkahmu.Tika langit dunia Runtuh,moga Allah teguhkan aqidahmu..Jika kesusahan datang,moga Allah kuatkan hatimu..Pada hati yang gelisah, moga Allah curahkan ketenangan dalam dirimu..Moga Kasih Allah sentiasa bersamamu..."


8 comments:

  1. 2011 adalah tahun yang benar2 memberi cabaran dan mnguji sabar. semoga 2012 memberi 1001 kebahagiaan :)

    ReplyDelete
  2. Tahun baru dgn azam & smangat baru utk jadi hamba Allah yg lbih baik..

    ReplyDelete
  3. yup, semoga dari setahun ke setahun kita mampu menjadi insan yang lebih matang dlm menempuhi kehidupan di dunia ni. Insyaallah. Happy new year Loqman Hakim :)

    ReplyDelete
  4. @[fArAh aLiAs] Banyak kan cabaran yg kita dah lalui..tapi yakinlah cabaran mendatang akan lebih hebat..kuatkan semngt!

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~