April 17, 2010

::selamat hari lahir Abah::

Allhamdulillah..bersyukur kerana ALLAH masih memberi nikmat kasih sayang ibu bapa kepadaku..Hari ni hari lahir abah aku yang ke 46..wah da tua abah aku..hu3..jadi takbleh perasan muda dah(habislah kalau abah aku baca pernyataan nih..kui3)..kat ruangan nih aku nak wat ucapan khas untuk abah yang disayangi Encik Kamaruldzaman B Hj Ismail:

"Abah , loq doakan abah panjang umur untuk terus beribadah kepada ALLAH..semoga murah rezeki dan sihat tubuh badan..terima kasih membesarkan anak-anak abah seramai 6 orang...hu3..semua sedang menuju mercu kejayaan hasil didikan yang diberikan abah dan mama..walaupun kita  miskin material..tapi kasih sayang dan kebahagiaan tu sangat kaya ..allhamdulillah...insyaALLAH..loq akan belajar rajin2 untuk tunaikan harapan abah untuk lihat semua anak-anak berjaya.."

::selamat hari lahir yang ke 46 abah ku yang tersayang::

pss::garang tau abah aku..hik3::

2 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~