April 11, 2010

::sekadar coretan::

Allhamdulilah banyak benda yang dah siap..
sekarang nih tunggu untuk amek final exam jew..
cuma agak sibuk dengan perancangan program jmk
untuk dilaksanankna sem depan...harap2 semuanya berjalan lancar..
sekadar coretan kali ni aku just nak bagitau..
aku kena menghargai masa yang ada dengan sebaiknya...


::waktu tidur aku nak tdur sepuas-puasnya..aku akan hargai masa yang ada untuk tidur..part ni yang paling suka::


::yahoo..time makan..akan makan bersungguh-sungguh..tak nak pandang kiri kanan depan belakang dah..hi3::


::hah...waktu serius mmg kena jadik serius betul2..takde gelak2..::

::seterunya ialah waktu yang ada antara waktu..aku akan sentiasa rehatkan fikiran..tenangkan hati..dan akhirnya tetidur,,tidakkkkkkkkk....nanti kalau tetidur sumer perancangan tak jadi tau..ha3::


pss;sem depan tak nak amek kelas kol 8 pagi ah....konfem terponteng nanti..huh..


0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~