April 4, 2010

::Aku Masih Sama::

watikah perlantikan
salam semua..haritu aku da janji kan nak post pasal watikah perlantikan JMK KAB 10/11..memang sangat mendebarkan saat tu..sebab bila dah angkat sumpah rasa tanggungjawab semakin tinggi..bagiku ini satu pengalaman beharga..aku bersyukur dapat peluang untuk berbakti pada kolej...akan ku gunakan peluang ini sebaik mungkin...insyaALLAH..Selamat bekerjasama jmk kab sesi 2010/2011..harap dapat jadik macam satu keluarga..susah senang untuk pembangunan kolej dirasa bersama...

:;barisan kepimpinan sesi 2010/2011..maafla ye..sebab tak sempat amek gamba sekali ngn wanita..sibuk mengemas..hi::

::erk...praktis salam depan tok kadi ke apa..hahha..::

::bersama mantan YDP sesi lepas dan YDP sesi 2010/2011..harap dapat bekerjasama::

::jeng2..aku masih sama...tapi jadual makin ketat!::

pss:lepas ni..hidup aku akan berubah 360 darjah..dari segi pengurusan masa perlu diperbetulkan ...

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. farhana:hahahah..yang mana satu..yang depan to kadi tu ek..hahah

    ReplyDelete
  3. ingat kawen je keje....exam dulu beb....hahaha...

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~