March 25, 2010

::terima kasih::

minggu ni adalah minggu laporan..
semua laporan;silat, ladang. trip cameron dan seangkatan degannya kena siapkan minggu ni..!sebab skunk dah minggu ke 12..hanya tinggal 2 minggu saja lagi sebelum study week..lepas study week exam..dan akhirnya tiba saat2 yang aku natikan..yahooo..balik!!err..tinggal kan dulu..

entry kali ni khas untuk group silat aku..aku rasa sangat terharu wei ada ag orang cam korang..yang tolong kawan..walaupun kita tak pernah kenal sangat..kenal pon masa silat jew.. cakap pon jarang2..senyum jew..tapi korang tak macam sesetengah orang suka makan kawan..emm..okla..sepatutnya aku kena siapkan assgment silat secara berkumpulan dan individu..pastu masa nak cari group tuh nampak la budak laki 4 orang ngah duduk2 kat bawah pokok..sebab aku takde group ag aku tanya la dorang..walaupun tak kenal tapi dorang sanggup terima aku jadik ahli dorang..mekaseh2..nak dijadikan cerita, aku lupa nak amek no dorang..so, aku cari jela maklumat sikit2 dulu ..mungkin perjumpaan seterusnya akn jumpa dorang..tapi aku dah pergi trip cameron..tak datang la latihan untuk kali ke 3..banyak wei terlepas,,balik jew dari cameron ada mamat ni cakap kena anta assgmnt jumaat minggu ni-esok...aku terus berusaha ngn gigih cari gak no dorang..akhirnya jumpa gak dari seorang senior..terus call budak ni :

aku :salam , ni loqman yang group silat ngn ko.assgment group camne?aku da cari maklumat sikit2 dah..

fendi:waalaikumsalam..owh..okla camni man..aku dah siapkan assgmnt group..minggu lepas ag dah siap..ko bagi no matrix n nama jew k..tapi yang individu da siap?aku nak tengok ko nyer..nanti bleh kita edit2 sikit..

aku:tak terkata-kata..mekaseh..

sob2..terharunya..risau gak pasal assgmnt ni..sebab takde final exam..takpe dorang dah siapkan group punya.. aku akan tolong dorang untuk maklumat assgment individu..kan Sharing is Caring!!

pss:terima kasih
::gamba ekslusif berbaju silat::

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~