March 19, 2010

rindu kat anak-anak

rindu kat anak-anak
saat ni..tiba2 rasa rindu pulak kat anak-anak...ntahla..mungkin perasaan rindu ni hadir bila banyak masalah  dalam satu masa..tak nak digelar ayah yang tak bertanggungjawab...cukuplah perit nak membesarkan anak-anak ni..peluh seorang ayah ibarat mutiara yang berkilauan..
dulu2..masa mula2 nak bina tempat tinggal..rasa perit sangat..mujurlah anak-anak membesar dengan baik..tapi ada yang tak nak besar..kenapa ni?mungkin marah kat ayah sebab selalu lambat bgi makan n minum..ada je alasan ..ada kelas gantila..hujanla..tapi tu sumer betul..jangan la sebab ayah tak datang sekali dua dah merajuk..cukuplah kamu semua membesar dengan sihat dan membalas balik budi ayah..cukuplah..cukuplah..bagi insan mcm ayah ni..kamu kena ingat kalau kamu buat hal..markah assgment ayah sebanyak 20 peratus akan dipotong..jadi!tumbuhlah ye anak-anakku..err capsicum annuum...

pss:anak-anakku adalah capsicum annum..dorang dok kat ladang..hmm..lama dah tak pegi siram..sob3..jangan la wat hal..markah tu..

2 comments:

  1. nanti pokok2 tu .....di bintikan ngan nama kau ea...??huh...tragis....!

    ReplyDelete
  2. farhanah:hahahha..bin la..pokok jantan kot..hi3

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~