March 1, 2010

::rasa rindu family::

::RINDUNYERR::
tetiba rasa cam nak balik pulak..
lama dah tak balik rumah..
rindunya kat ma n abah..
pastu rasa cam nak menyakat adik2 kat umah..he3..
selalunya kalau aku balik,,adik2 aku musti wat muka..
sebab aku selalu kacau2 dorang..haha..padan muka.
tapi kadang2 aku yang kena dera..
balik jew..kena siapkan keje sekolah dorang..mana aci..
buku skrapla..karanganla..sumer suh aku wat..
kalau tak wat musti dorang ngadu kat mak aku..
kurang asam nye bdak..he3..

tapi aku wat syarat la..
kalau nak aku watkan keje skolah..'dorang musti ikut ckp aku..
suh basuh baju ..jemur baju..buang sampah..
haha..padan muka..
kadang2 suh taipkan assgmnt aku..hi3...
tapi banyak kesalahan..last2 aku wat sendiri..tektik dorang la kot..
yang paling best..
masakan mak aku..sedapnya..
mak aku bab2 makan mmg banyak dia masak..
so..apa lagi..hentam jela..hahah

ayah aku plakk..
cam besa..suh tebas rumput..sapu umah..
tpi aku wat separuh jew(tak sampai kot)..ha3..
yg lain adik2 aku wat(klu dorang nk aku siapkan keje skolah la)..ha3
bab2 curi tulang..mmg hobi aku..
pernah dulu aku menyorok dalam almari..
tak nak tolong ayah aku tebas rumput nye pasal..
last2 tetido dalam tu..
adik aku bukak almari ..terkjot besar dia..
pastu cam besa ngadu kat mak aku..hahha..

pss;aku akan cari jalan gk nak balik..mybe tinggal kelas hari senin kot..jumaat sampai senin bleh dop umah..he3..


::bersama adik bongsu da form 1 tpi bajet kecik ag..haha..best kacau dia::




::ma aku yang tersayang..rindu masakan beliau..nak balik,hahha::

8 comments:

  1. balik la....
    da leme xbalik kan...
    cian dye~

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Rindu jugak. Nak balik jugak.

    ReplyDelete
  4. 1) Jangan buli adik.
    2) Kalu balik jumaat, silat nak letak mana adik oi....
    3) Silakan balik, tenangkan minda, rehatkan badan, segarkan jiwa.

    :: Rindu jiga pada keluarga.

    abg kaza: Sabarlah ya.

    ReplyDelete
  5. amir:nak balik..
    abg kaza:rindu umah kan..he3
    nora;alamak terlupa plakk ada silat..hmm..takpela..bleh kot terponteng skali..huahah

    ReplyDelete
  6. sme la nseb kite...nak balik umahhhhhhhhhhhh.........

    ReplyDelete
  7. suka baca entri nie...
    adat anak perantau selalu jauh ngan keluarga...
    balik jek lau da windu sangat....ehehehe

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~