March 7, 2010

PROTON CITY-inspirasi alam..

INSPIRASI ALAM..
salam semua..
setelah 2 hari cuti..esok bermulalah kuliah cam besa..
entry kali nak citer pasal aku gi proton city tadi..
kalau korang tak tahu proton city katne, boleh la search kat google ..
haha..kat area tanjung malim jew..
tempat aku pegi ni sangat menarik n mendamaikan..
musti korang tertanya-tanya wat pe pegi sana kan..
sebenarnya aku gi sana untuk beli rumah kat situ
untuk aset masa depan bila kawin nanti..(sila jangan percaya)..hahah

gi sana untuk survey tempatla ..
kumpulan pengurusan kokurikulum kitorang anjurkan explorace mnggu dpn
so,merangkap ketua aktiviti aku kena la setting tempat2 yg sesuai
supaya penganjur pown tak sesat masa explorace ni berlangsung
betoi tak kwan2??
aku beruntung ada ahli2 yang sporting..ida..mira..n ina..
owh..naseb baek senang jew jaga 3 orng budak nih...huh.
.sempat la snap beberapa gamba yg memberikan inspirasi..cewahh..


::sempat wat kulit album(sila jngn percaya)..
::aku dikelilingi panorama proton city::
::gelagat kitorang masa survey tempat::
pss;dari gamba yg kitorang amek..proton mmg kena bayar kat kitorang sebab promote tempat ni dgn jayanya!!hahah..

5 comments:

  1. Baik kamu berempat jadi model sambilan kepada Proton City.. (Hanya sekadar cadangan, huhuhu)

    ReplyDelete
  2. abg kaza..cadangan yg amat bernas..hahahahah

    ReplyDelete
  3. ahha.
    proton city.
    comel je nama tu.
    tempat pun cool.
    ;D

    ReplyDelete
  4. hizami..btoi2..penah pegi tak..kui3

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~