March 27, 2010

perjalanan sepi..

perjalanan sepi..

perjalanan ini..
makin dihambat kesepian..
aku terus tenggelam dalam kesepian..
maafkanku..andai kadang-kadang...
menguris perasaan kalian, sahabatku..
bukan niatku..bukan hasratku..
cukup sekadar kalian mengerti..
aku hanya insan biasa..
yang tidak sempurna...
perjalanan ku kini sepi...
sepi..
sepi..
sesepi malam kelam..
sesepi musim sejuk..
sesepi kesepian yang tak dapat ku gambarkan...
andai itu penyebab kalian membenci ku...
aku pasrah..aku bersalah..
maafkan ku...
maaf sekali lagi..


pss:walau apa yang berlaku...aku tak mahu putus asa!!

2 comments:

  1. i notice.
    salah eja MENYANYANGI.
    supposed to be MENYAYANGI.
    ya.
    u terlebih N.
    ;D

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~