March 5, 2010

peristiwa di selat melaka-masjid selat

::ni je gamba yg jadik..yg lain blur::




peristiwa kat masjid selat
teringat lagi..

waktu aku balik rumah sem 1 dulu..
ayah aku amek kat melaka central..
pastu waktu balik tu singgah la solat asar kat masjid selat..
kalau korang nak tahu..masjid selat terletak di selat melaka..
senibina masjid pon cantik..berlatarbelakangkan laut selat melaka..

macam biasa aku letak selipar kat luar(selipar ksayangan k)..
lepas selesai solat..adik aku ajak la tangkap gamba..
aku bab2 tangkap gambar ni suka..hahah..
adik aku yg ajak..last2 gamba aku yg banyak..
aku paksa dia jadi camera boy..huahah..(pdan muka)..

dok tengah seronok amek2 gamba..
tetiba dengar suara ayah aku jerit.."cepatlah..kan tinggal kan"
tersentap..terus lari cam lipas kudung gi kat kete(tkut ni)..kui3..
tapi sempat la aku tonyoh kepala adik aku(gelak jahat..wuakakaka)..
sebab dari 14 keping gambo dia amek..2 keping jew jdik..yg laen blur..
mmg jurugambar tak bertauliah..!!

masa dalam kete..adik aku mengadu kat ayah aku..
aku main2 ngan adik aku.."sumbat mulut ngan selipar kang"
pastu tak puas hati..aku acah2 nak bukak selipar..
jeng-jeng..arghhhhhhhhhhhhhhhh..
tertukar selipar..selipar aku warna hitam...
yang aku pakai warna coklet..kuing2...tapi design sama
err..sorry ye tuan empunya selipar..
ni la balasan buli adik kat masjid..insaf2..sob seb..
.
::nila ayah aku..ensem kan2..cam anak dia..huahha::

pss:bye2 selipar kesayangan...

2 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~