March 23, 2010

Jelajah cameron highland-siri 4...

SIRI EMPAT-SUASANA WAKTU MALAM

Jeng2..selepas dah penat melawat dari pagi sampai petang..maka pada waktu malam kitorang diberi kebebasan untuk jalan2 kat sekitar motel..sambil tu boleh tengok keadaan malam di cameron highland..destinasi yang kami tuju ialah di pasar malam..memang meriah pasar malam kat cameron..macam-macam ada..dari baju,pokok hinggalah makanan yang best2..huh,,mmg tak cukup masa berjalan..banyak gler gerai..last2 beli jagung n duduk lepak2 kat tepi sambil tengok ragam manusia..hi3..

aku sempat la borong beberapa barang..strawbery kering n jeruk..pastu makanan banyak pilihan..harga boleh tahan la..murah ag kot dari pasar malam tanjung malim..tak caye?datanglah..dah penat kat pasar malam..jalan2 kat sekitar kedai2..korang tau tak..waktu malam kat cameron mmg sejuk gilerrrrrr..berangin..pakaila sweater tebal2 sikit k..hmm..malam tu sepatutnya kena balik sebelum kol 10..tapi sebab nak teman beberapa orang rakan maka pukul 11 malam baru masuk bilik..sory ..malam tu tido dalam keadaan macam lam peti ais(cam aku penah masuk jew)..zzzzzzzzzzz...

::strawbery cucuk yang popular kat cameron..pegi la mana2 musti jumpa benda ni kat sana..tapi sedap:;
::bunga dan makanan mmg banyak dijual..kalau ada mak cik2 yang datang musti rambang mata nak pilih..tak gitu mak cik..::

::ha..pokok kaktus pon ada tau..jngn memain..dijual 7 pasu 10 inggit..:;

::gambar 1:aku kalau jumpa budak cumei2 musti nak amek gamba..hi3..hobi kot..gamba 2:jeng2..satu lagi..spek mata murah2 kat sana..yang aku pakai ni murah je 15 inggit..boleh tahan la kan2..hahah..aku tak beli pon..try je nak amek gamba..aku bukan besa pon pakai benda ni..sory untie yg jual spek..:;

::masa ni jumpa peminat2 dari UK plakk..haha..ni kawan2 aku..dorang borong macam2 weii..penat ikut dorang..pasni jalan sendiri..huh..penat..:;.::

pss:kalau datang cameron belilah strawbery cucuk tu k..

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~