March 1, 2010

:;fiesta ilmu-satu pengalaman::

::tamat sudah fiesta ilmu kab::
setelah 4 hari menjadi sekretariat protokol..
tamatlah sudah fiesta ilmU KAB..
pagi tadi aku bangun..baru rasa hilang sumer penat..
tapi terlepas kelas kol lapan..hahha...
"sorry cikgu kelas pembangunan sahsiah..
walaupun saya terlepas kelas..tapi saya masih bersahsiah..he3.."

rasanya 4 hari ni cukup memberikan kesan..
dengan assgment yg berlambak atas meja..
ponteng kelas pengurusan ko..semata2 jadik pengerusi majlis..
tolak permintaan group assgment ntok siapkan projek..
masalah baju persatuan..
baju SRN tak tempah lagi(sorry abg zul)..
kena kutip duit untuk seminar biology..
kecewa kalah debat separuh akhir(nasib baik da pgang piala tu)..
tolak jadi pengerusi majlis dikir barat(sebab bawa diri kalah debat)..hahah

namun semua masalah tu banyak mematangkan aku..
banyak mengajar menguruskan masa ..
banyak mengajar erti terima kekalahan..dan sebagainya..
huhh..bila da abis fiesta ilmu..
aku dah wat jadual khas..
untuk siapkan semua kerja di atas..
harap semuanya berjalan lancar..
sekarang aku rasa bebas sangat..bebas dari bebanan..
perasaan kecewa kalah debat pon dah terubat..(ada kisah)..he3..

last sekali..aku semakin belaja banyak perkara..
untuk menempuhi hidup sebagai mahasiswa universiti..
kalau takde masalah..hidup pon tak seronok kan..
teringat plak citer "love story in harvard"
kisah perjuangan student harvard untuk capai cita2..
banyak masalah..akhirnya berjaya gak..(heroin comei..hahah)
tetiba tringat pesan kawan
sentiasa fikir positif loqman!!!!!

pss:terima kasih untuk semua yang menyokong diri ini..
tak kisah sapa yang mengutuk diri ini..aku sentiasa maafkan kalian..


::sempat posing kat depan banner::



:;memperagakan baju fiesta ilmu bersama, kawan yg banyak membantu::



::gambar ekslusif sempat diambil masa jdik mc::




::bergamba kat salah satu keta berhias..masuk ngn warna baju..he3::

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~