March 10, 2010

barang beharga

JAGA BARANG ANDA
huhhhhhhhhhhhhhhh....(dalam keluhan dalam)
baru jew habis program rasmi RPA kat jmk tadi..
aku bukan mengeluh sebab program ni..tak ..seyes..
tapi aku masih dalam trauma hampir hilang barang beharga..
jeng-jeng..hilang beg kat bitarasiswa..
musti korang cakap.."eleh..hlng beg je nk kecoh ke"
musti arr kecoh..dalam beg tu ada benda beharga
ada ic(dah dua kali ilang..he3)..kad matrix(4 kali tercicir..)
ada beg duit..buku library(gler nk ganti)..
ada baju persatuan yg sepatutnya diberi kpada pnsyarah..
dan beberapa biji pendrive(cam bnyak je bnyi)..
dalam tu la assgmnt aku yg bnyak gler nak kena anta mnggu dpan..

nak dijadikan cerita..masa latihan coral speaking tadi..
aku letak la beg kt kolam hexagon tu..
pastu bila dah habis latihan,beg tu hilang..
nak dekat 20 kali psing(2 je sbenarnya)..
sebab dah lewat aku tawakal jela..mngkin ada orang tolong amekkan..
masa tengah nak keluar pintu besar..
tetiba nampak beg kat atas meja guard..cam kenal je beg tu..
aku ngn selamber gi kat pak guard..tak sempat bukak mulut dah disoal siasat
ceh..cam pesalah plakk...pak guard cakap ada manusia yg bg beg tu..
manusia tu ckp ada orang tercicir beg(cam duet syiling plak)..ha3
tak kisah la..yg penting aku dpt balik beg tu..
time kasih kat manusia tu..kalau anda manusia tu..
sila tinggalkan no fone ye kat komen(kalau trbaca blog nila)..
boleh aku belanja air singgit kat dpan kampus..hahahaha..

pss:NASIB AKU BAIK..
sebab tak perlu wat ic kali ke 3..
duit ptptn selamat ag dalam kad matrix..
tak perlu ganti buku library n baju prof..
huhhhhhhhhh.pasni tolong lebih berhati2..

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~