February 24, 2010

::zaman sekolah yg best::

::RINDUNYA::
..23/2/2010..
masa kemas2 buku...terjatuhlah sekeping gamba..
gamba aku kat zoo melaka..ngan kawan2 sekolah..anuar...epol..syidi..
time tu form 2..tersenyum sendirian..
ingat lagi masa aku form 2 kat SMK klebang besar ,Melaka..
masa tu jadik pengawas...sangat skema..haha.
dengan pakai vest..ala2 penyambut tetamu kat hotel gitu..he3..

cter pasal zoo..
sebenarnya masa tu baru lpas final exam f2..
jdik kitorang rancang nk wat jamuan akhir tahun..
tapi tak tahu nak wat kat ne..tetiba cikgu kelas..pn dzarifah..
bagi la idea wat kat zoo..he3..bleh wat assgmnt sekali..
jeng2..assgmentnye kena kumpul nama saintifik binatang kat zoo tu..he3..
seronok,,masa tu cam bdak2 ag kan..hahaha..

masih aku ingat..
time form 1 sampai form 3..sangat best..
rindu saat tu..paling best time rehat..
mak aku bagi 2 hinggit..duit belanja..
tapi aku selalu habiskan untuk benda tak kenyang..
air tin..kopok..hahha.membebel mak aku kalau adik aku report..
sebab kalau duit tu abis..aku musti pau duit belanja adik aku yg peempuan tu..
sampai sekarang aku heran..adik aku tu pandai bejimat..
waktu balik sekolah dia ada duit lagi nak beli air..
haha..tapi cam besala..aku yang habiskan air tu..
memang abg yang tak bertanggungjawab!!kui3..sorry..

bila dapat tawaran mrsm..
adik aku dok sorang2 kat skolah tu..happy la dia..
takde orang pau duit dia..hahaha
tapi..bila dop mrsm..hidup aku berubah..
suasana baru..kawan2 baru...agak lama nak sesuaikan diri..
tapi seronokla..banyak kenangan pahit manis kat mrsm..
nanti aku akan cerita dalam ruangan seterusnya k,,he3..

untuk kawan-kawan dan guru2 sekolah smkkb..
aku rindukan kalian..rindu saat2 dulu..
timekasih untuk segala-galanya..
kini aku sedang memburu segulung ijazah..di UPSI!!!!



3 comments:

  1. nme ak x ltak pon kat post ni.. huh.. padahal klu xde ak ni, xde nye ko rajin stdy.. haha.. maklumlah ak kn saingan ko.. haha

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~