January 11, 2010

::teruskan perjuangan::

11/1/2010
hari ni...
pagi2 bangun..pergi kelas pembangunan sahsiah..
buat pertama kalinya aku tak lewat..hahha..gumbira..
tapi bila masuk kelas..pensyarah lama yang baru seminggu mengajar..
dah tukar ngan pensyarah baru..tapi tak mengapa..
siapa yang mengajar tak penting..
yang penting ilmu yang kita dapat..

masa sarapan pagi..aku baca surat khabar utusan..
apa yang menarik perhatian ialah isu nasib BAKAL guru IPTA..
memang terus menusuk kat hati...hmm...apalah nasib kitorang setelah 4 tahun belajar ..
impian nak mendidik anak bangsa adakah akan terlaksana??
aku mengharapkan agar nasib kami sebagai bakal guru akan terbela...
mungkin isu lambakan guru sekarang menjadi isu panas..
oleh itu..kementerian wajar membuat sesuatu..agar nasib kami yang sedang belajar ini diambil kira..
aku dah bertekad..apa yang penting sekarang...
aku akan berjuang bersungguh-sungguh...



::Wajah-wajah bakal guru UPSI::


::Semangat menuntut ilmu::

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~