January 7, 2010

::tak boleh tido::

2 a.m 5/1/2010..
huhh..baru balik dari meeting SRN..
tetiba waktu balik hujan...
lapar...selamat sempat makan..
balik umah jew..
aku n uda terus design baju untuk budak sains pertanian dengan bantuan seorang kawan....
harap2 diorang setuju la...nak la tengok budak2 persssap ada baju sendiri..

lepas tu terus pegi bilik senior...
nak siapkan teks MC n ucapan perasmi untuk majlis malam jalinan muhibah esok..
sangat banyak proses untuk siapkan benda2 tu..
thanks bantuan abang2 senior..abg wan..abg ijat..abg hairi..n daus sebab bagi pnjam laptop..
akhirnya siap sumer keje..
esok pula pagi2 lagi kena pegi jaga kaunter baju..tolong abg wan..
tengahari kena tolong persiapan tempat..
petang ada pengurusan ko sampai pukul tujuh..
stay kampus sampai kol 8 mlm..
jadik pengerusi majlis untuk program malam jalinan muhibah SRN..
harap2 lancar la..n semoga majlis berjaya dilaksanakan..
tapi masalahnya sekarang..tadi minum nescafe..
so, tak boleh tido..
hmm...kena tido gak ni..zzzzzzzzzzzzzzzz

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~