January 28, 2010

::operasi pembedahan dan hari anugerah::

27/1/10..
11.00 am
salam....
setelah 5 hari bergilir berulang alik ke lab..
untuk jaga tkus..
hari ni aku dapat satu pengalaman yg amat menyeronokkan..
dapat bedah tikus!!kami kena ceraikan organ-organ tkus..
hati..kidney..jantung..usus..pastu wat cell slide..
proses pembedahan amat mencabar sebab saiz tkus kecik..
untuk subjek ni ,animal histology kena skor A!!
jom tengok candid!!


::tkus pengsan setelah dimasukkan dalam bikar berisi kloroform::



::aku perlu teliti semasa membedah::


::keadaan tkus selepas pembedahan::


::organ-organ tkus yg berjaya dikeluarkan..hati..kidney..usus::


::saja2 angkat tkus yang telah dibedah huhu::


::bergamba ngan ahli-ahli kumpulan 9 aku..uda..husna..nad.ct mardiah..zatty..takde lam gambo;hazlin..mas..solehah..reen dill::

PSS: NI BUKAN KEKEJAMAN TERHADAP BINATANG!!TAPI NIAT UNTUK BELAJAR!!"pengorbanan segelintir sangat bermakna untuk kelangsungan spesis yang besar:!!

CANDID
2:2.30 PM

sebelah petang plakk aku ada hari anugerah dekan kat fakulti..
tapi ada kelas pulak..
he3..sebab nak pegi sangat kitorang keluar kelas senyap2..
akhirnya dapat gak pergi hari anugerah tu..seronok!!
bila lagi nak merasa kan..

::hari anugerah dekan FSM::


::SUASANA STAGE YG GRAND!!::


::pose depan fakulti jap..he3::

pss: camana nak jawab kat pensyarah ni ek??..he3..::err berani wat berani tanggung la kan..hahha

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~