January 15, 2010

::LaNgKaHkU bArU BErMuLa::

13/1/2010
rasa macam lama dah tak update blog..
takde masa..setiap malam ada latihan debat..
debat???hu3..aku baru mulakan langkah berkecimpung dalam debat..
banyak agi yang perlu dipelajari..
sebenarnya berlatih setiap malam sebab kitorang akan wakil KAB..
pertandingan debat piala Pengetua KHAR..
harap2 pengalaman melalui pertandingan pertama ni dapat bantu aku..
tingkatkan kemahiran seni perdebatan..

terima kasih kepada senior2 yang membantu..
abg zam..abg bai ..dan akak2 kelab debat yg tak disebutkan nama..
tak lupa juga pada geng2 USB KAB..semua memang best!!
mari kita buktikan kita BOLEH!!!


MY TEAM..HAHA

SITUASI LATIHAN

CEPAT2 BINCANG..

2 comments:

  1. wahhhhh..bestnya dapat peluang berdebat!!teruskan usaha..

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~