January 25, 2010

::lama tak bekarya::

25/1/2010..
huh..mulai hari ni ada 5 hari lagi..
pertandingan sajak open kolej zaaba..
amat merungsingkan..aku takde lagi sajak untuk dideklamasikan..
memikul mandat yg agak besar wakil KAB...
Dah 2 sajak yg dibuat,,lepas tu dikoyak dan dibuang..he3..dapat wat serangkap jew..
harap2..dapatlah aku siapkan sajak untuk dihafal..
tema amat mencabar..misi nasional menjana wawasan..
Ya-ALLAH..berilah aku kekuatan untuk berkarya..

cerita pasal debat..
semalam baru ada latihan dngan abg zam..
persediaan debat piala pengetua KAB..
nak tebus kekalahan separuh akhir open KHAR,.
seronok dengar mereka yg brpengalaman berdebat..sapa ekk??
fawiz..noraini(munawar n mohamad)..amir..n rmi ag..
ni nama2 yg biasa dngr la..ada gakk yg agk tak brckp ngn kitorang yg baru..
geng2 suhaimi kot..besala..he3..
tapi apa yg pnting aku akn berusaha untuk asah bakat dlm debat upsi!!
sama2 kita brtukar2 ilmu ye keluarga klab debat..

masalah??
ntahla..aku rasa masalah nk gi latihan kot..
jauh bukan maslah utama..tpi cam lama dri kol 8-6 ptng..
sebab ahad lepas kol 2 aku bnyak wat disscusion group ntok assgmnt..
tapi aku akan cuba ntok bagikan masa!!

pss: seronok belajar debat..tpi sajak tetap tak dilupa..


::sekadar renungan-masa tidak akan menunggu kita::

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~