January 25, 2010

::HUJUNG Minggu;;

24/1/2010
2.53 a.m

tipon aku berbunyi..
maknanya aku ada program pagi ni..ha3
tengok reminder ..pagi ni aku kena uruskan mencit(tkus)..
cepat2 siap..pergi lab..
atas bus jumpala amin..umi..zu..depo pon nak p lab..
bagus2 ..ada geng!!
sampai je lab..aku tengok berderet susunan sangkar mencit..\
meriah btoi..ha3..aku trus cari sangkar group 9..
jeng2..nasib baik jumpa..ada 5 ekor mencit..

akupun mulakanlah proses menimbang dengan dibantu husna..
masalahnya ada 3 ekor warna coklat..so,susah nak bezakan..
tengah pening dop2 timbang tu..datanglah sorang budak kos bio..
tetiba jew dia sound:"cepatlah cikit!!main2 la"..
dalam hati aku dah mengata2 budak nih..
aku pandang dia.."tokleh sabar ke"sabar ye""..nada perli..
dia ingat aku suka2 ambik masa nak timbang..ish2..
tak tau kot aku berpeluh nak bezakan tkus2 tu..poning2..

akhirnya siap proses menimbang..
sempat perli budak tu.."err tak nak guna kew?"?hahha puas hati..
nasib baik geng2 budak sains pertanian sampai..
zuria..linda..Ak..syue..solehah..siti..n da geng..
meriahlah sikit lab tu..
kitorang saja2 ambik gambo..takdelah skema sangat kan..ha3

tapi hari ni aku perasan..
kat campus penuh poster2 pilihanraya..
nampaknya bahang PRK semakin panas!!
mengundilah untuk calon2 yg layak sahaja! k!
selamat mengundi!!

::aku dan dua ekor mencit::


::5 ekor mencit yg bakal dibedah hari rabu ni::



::aku n uda menerbangkan mencit..ha3::

1 comment:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~