January 2, 2010

::citer SEM 1::

Lupa plak nak citer pasal sem 1 aku...rasanya sem 1 dulu banyak kenangan manis yang tak dapat aku luputkan dalam memori..masa tu semuanya indah..dapat sekelas dengan budak2 satu kursus..nyakat2 diorang..rumah lama pon seronok..jiran2 yang peramah..huh..skarang semuanya da berubah..yela aku da jarang jumpa budak2 satu kos aku ..sume da campur2 ngn budak2 yang aku tak kenal..hm mungkin baru seminggu masuk kot..lama2 kenal la kan..rumah baru pulak bnyak masalah..jiran pon kurang peramah..tapi tulah..bila dop sorang2 ingat memori lama..cewahh...mungkin aku rasa kitorang akan semakin jauh..yela sem 3 belum tentu dapat terus stay dop kolej..mungkin ada yg dop luar..masa tu lagi susah nak bersua..

senior pernah cakap..masa sem 1 la waktu yang paling seronok,,,da naik sem 3 dan ke atas masing-masing wat hal sendiri..ni lah lumrah kehidupan..setiap pertemuan pasti ada perpisahan..yang penting ukhwah sesama rakan perlu dijaga walau dimana berada...
Huhu..yang paling manis sekali sem 1 ..setelah belajar dengan bersungguh-sungguh..akhirnya aku dapat ANUGERAH DEKAN...ALLHAMDULILLAH..ALLAH..da makbulkan permintaan aku,ibu ayah dan pnsyarah2 serta rakan2..daripada mrsm dulu lagi aku mengharap dapat DEKAN..masa cek result tula paling mendebarkan..sekarang aku dah bertekad tak nak main-main dalam pelajaran..biar aktif mana pon tapi pelajaran mesti no 1..itu pesan ibu bapa ku dan azam ku!!!kalau diizinkan aku nak dapat DEKAN setiap sem..ada 7 sem ag..akan ku buktikan aku boleh!!!!insyaALLAH..

kenangan MAPIN!Baktisiswa pertama yang aku sertai.

1 comment:

  1. sem 1 kat universiti mmg best bro!!

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~