January 6, 2010

::banyaknya meeting::

Aku rasa minggu ni sangat memenatkan...dan mungkin ia akan berterusan sampai habis sem dua kat upsi ni..cobaann..tapi aku akan pastikan pelajaran no satu!!bermula malam sabtu aku ada meeting SRN-membincangkan pasal malam jalinan muhibbah untuk ahli2 SRN UPSI..macam biasa aku ditugaskan bawah ajk protokol dan perlu jadik pengerusi majlis pada malam tu...malam isnin..ada meeting SRN kali kedua untuk gerak kerja..malam rabu meeting Unit Suara Bitara KAB..Bincang pasal beberapa agenda mengenai pertandingan-pertandingan peringkat kolej...Kab akan menjadi tuan rumah untuk debat..jadi aku perlu join debat untuk untuk wakil KAB..huh lama dah tak berdebat...kami perlu ikuti latihan berterusan bermula minggu depan malam isnin, rabu dan khamis...dari pukul 9 mlm hingga 12 mlm...nampaknya sem ni betul2 menguji cara pengurusan masa..aku tokleh bayangkan bila da start wat assigment..tapi takpe..setiap pengorbanan mesti ada balasan setimpal...dan malam ni pula ada meeting SRN kali ke-3..esok pula majlis akan berlangsung di bitarasiswa...harap2..dapat dilaksanakan dengan jayanya..

SRN UPSI~Masa lawatan ke JPNIN

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~