January 22, 2010

::Aduhai:apa nak jadi::

20 / 1 / 2010
PERISTIWA 1

cam biasa..lewat!!
hari ni lab animal pukul 9 pg..
tapi pukul 9.30 baru masuk kelas..
minggu ni sengaja masuk pagi sebab nak pergi hari anugerah fakulti kol 2.30..
masa dalam kelas rasa mcm nak gila..
ha3..dahla masuk lambat pastu tak tau nak kena wat pe..
tiba2 kena bentang..
nasib baik ada setengah jam untuk prepare!!
tengok ahli group..sumer bertungkus lumus siapkan bahan..
korang memang bagus!!bersemangat!
masa perbentangan sumer berjalan lancar..ALLHAMDULILLAH..


PERISTIWA 2

Sebab hari anugerah ditunda..
so, aku balik tido jew..
kol 5 ada kelas pengurusan ko..
memang amat seronok dapat tido kejap..
pastu ntah macamana tetiba terbangun..
tengok cuaca kat luar hujan rintik2..gelap ckit..
teringat ada kelas kol 5..tengok jam dah kol 4.59!!
arghh..tidakkk..takkan lewat agi..
masa tu ada dua cadangan jew..nak gi or tak gi langsung..
setelah difikir..pegi juga..
tapi tak sempat mandi..sembur minyak wangi je..pakai minyak rambut..
denagn lajunya berjalan menuju bus..
tetiba ada senior tegur:

senior:nak gi mana ??laju jew..
aku:nak gi kelas pngurusan ko..sambil sengeh wat2..
senior:awai ag..baru kol 4.15 (sambil tngok jam)..
aku:reaksi terkejut!!err betul ke??sambil tengok jam tipon..
senior:yela..muka pelik..
aku:tengok tipon betoi2..aa la!!aku tak ingat nak tkar jam..cepat sejam!!
senior:ketawa sinis..emm baik setting balik jam tipon tu..
aku:huhh..baru dapat bernafas dengan betoi..err timekasih..

kahkahkah..bila ingat balik..sampai skunk tak berenti senyum ag..
apa nak jadi..aduhai...kui3..
moral of story:
-jangan tidor sebelom kelas..
-pastikan set jam ikut waktu malaysia!!
(^_^)..


sekadar renungan:

::jngan malas2!!truskan perjuangan::

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~